سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
 
شنبه 96 مهر 8 , ساعت 12:0 صبح

Thyssenkrupp تولید کننده فولاد آلمان رسما یک مرکز چاپ 3D جدید را در شهر مولخیم، که در غرب غربی آلمان قرار دارد، افتتاح کرد. این تسهیلات شرکت بین المللی را قادر می سازد تا فعالیت خود را در صنعت چاپ سه بعدی افزایش دهد که آن را “بازار در حال گسترش” می نامد. در ادامه با این بخش از سری مقالات خبری وب‌سایت پرینتر سه بعدی همراه ما باشید. همچون همیشه با وبلاگ فروش انواع چاپگرهای 3 بعدی  می توانید همراه باشید.

Thyssenkrupp و ورود به دنیای پرینترهای سه بعدی

Thyssenkrupp، که محصولات مختلفی از فولاد را تولید می کند، شامل آسانسور، زیردریایی ها و قطارها، ابتدا اعلام کرد که در ماه آوریل در هانوفر مسی 2017 مرکز چاپ سه بعدی را راه اندازی خواهد کرد.

در زمان اعلام، هیئت اجرایی هیئت مدیره خدمات Thyssenkrupp Materials Hans-Josef Hoss بیانیه زیر را منتشر کرد:

“ما تصمیم گرفتیم… مرکز چاپ سه بعدی خودمان را بسازیم. ما در حال حاضر به ماشین آلات سرمایه گذاری کرده ایم. ما در حال حاضر در مردم سرمایه گذاری کرده ایم – آنها آنجا هستند. آنها در حال حاضر تولید می کنند. ما از طرف مهندسی شروع می کنیم و محصول نهایی را با تمام خدمات پس از فروش و خدمات مرتبط عرضه می کنیم.”

در حال حاضر، با مرکز چاپ 3D در نهایت به پایان رسید و در حال اجرا، Thyssenkrupp، طبق گزارش، تولید هر دو قطعات فلزی و پلاستیکی با استفاده از تکنولوژی تولید افزودنی خود را. در حال حاضر، این مرکز دو سیستم پیشرفته چاپ 3D را در اختیار دارد: یک پلاستیک، یک فلز.

 Thyssenkrupp وارد حوزه انرژی و صنایع هوایی می شود!

به گفته آقای Heinrich Hiesinger، مدیر اجرایی Thyssenkrupp، این شرکت بیش از یک میلیون یورو را به مرکز تولید افزودنی تازه بازگشایی کرده است و مطمئن است که بازده جامعی از قطعات تولیدی آن را می بیند.

به این ترتیب Hiesinger ادعا می کند که بازار محصولات ویژه چاپ شده 3D می تواند در فروش سالیانه 20 میلیارد یورو (حدود 24 میلیارد دلار) باشد. این شرکت امیدوار است که تکنولوژی تولید افزودنی خود را برای صنایع مختلف مانند عرصه حمل و نقل هوایی، خودرو و بخش انرژی ارتقا دهد.

“اگر ما تمام بخش های ما را پوشش خواهیم داد حدود نیمی از آن را پوشش می دهیم، که به این معنا نیست که ما می توانیم این بازار را به موقع سرویس دهیم. اما این عرصه است که ما قادر خواهیم بود تا مشتریان را تحویل دهیم.”

بر اساس یک منبع آلمانی، Thyssenkrupp در حال برنامه ریزی برای ادغام اجزای سه بعدی چاپ شده در U-boat ها است.

Thyssenkrupp در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در جهان است و بیش از 250،000 مشتری در سراسر جهان در حال حاضر در آلمان مستقر است. با نوآوری جدید خود در جهان چاپ سه بعدی، شکی نیست که این شرکت همچنان رشد خواهد کرد و حتی به شکوفایی ادامه می دهد، زیرا روند تولید با پیشرفته ترین تولید را ادامه می دهد. بدون شک سرمایه گذاری تولید کننده ی فولاد در حوزه پرینتر سه بعدی خود نویدی دیگر از پیشرفت روز افزون این تکنولوژی بی نظیر است.


نوشته شده توسط حسین مقصودلو | نظرات دیگران [ نظر] 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ