سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 مرداد 12 , ساعت 11:9 صبح


Simplify3d نسخه 4.0 نرم افزار چاپ حرفه ای  3d    را منتشر کرد.
        امروز نسخه 3.4 از نرم افزار محبوب   Simplify3d به بازار عرضه می شود. این شرکت در پنجمین سال حیات خود قرار دارد. برای ویژگی های نو اورانه مانند :  اکستروژن دو جداره جادویی،  شبیه سازی های تعاملی چاپ،  پشتیبانی های قابل تنظیم و یک دستگاه برش برق آسا و سریع    simplify3d        به سختی کار می کند تا بهترین نرم افزار چاپ  3d  را در اختیار شما قرار دهد.
 Clayton webster  مدیر عامل  simplify 3d گفت: ما همیشه با تمرکز بر محدود کردن انچه که شما می  توانید با تولید افزودنی انجام دهید متمرکز شده ایم.  ویژگی های جدید در نسخه 4.0 به مشتریان کمک میکند تا کیفیت چاپ خود را بهبود بخشند و قابلیت های  جدید را با پرینترهای   3d خود باز کنند. با وبلاگ فروش انواع چاپگرهای 3 بعدی همراه باشید.

تنظیمات متغیر چاپ

کاربران با تجربه به درک بهبود کیفت چاپ که درنتیجه بهینه سازی تنظیمات است، رسیده اند. در طول فرایند چاپ بخش های مختلف یک مدل ممکن است نیاز به تنظیمات مختلف برای دستیابی به بهترین نتایج داشته باشند. نسخه4.0 معرفی جادوگر تنظیمات متغیر که به راحتی بهینه سازی رفتار در هر بخش از مدل شما را ارایه می دهد.
این به مشتریان simplify3d اجازه میدهد تا سطح کنترل مشابه با نرم افزار ماشینکاری  cnc بالا را به دست اورند.
Simplify3d به مشتریان اجازه می دهد تا هر تنظیماتی را که می خواهند برای بخش های مختلف یک مدل تغییر دهند که امکانات جدیدی مانند تغییر خواص مکانیکی مدل را در طول ساخت ایجاد کنند.
شما می توانید در یک بخش قدرت یا وزن را اضافه کنید در حالی که بهینه سازی یک بخش دیگر به سبک وزن و یا برای دستیابی به زمان تولید سریع تر است. به عنوان مثال: قطعه شطرنجی در نمودار زیر   3d چاپ شده  برای بهبود کیفیت چاپ در بخش های مختلف و ارایه یک مرکز جاذبه به پایین  همه در حالی است که هنوز هم بهبود چاپ کلی 22% است.

اندازه ویژگی های پویا

یکی از محدودیت های عمده ای که ما با چاپگرهای مبتنی بر اکستروژن (fff/fdm) 3d  دیده ایم حداقل ابعاد ویژگی است که میتوان با یک اکسترودر استاندارد چاپ شود.
بسیاری از دستور العمل ها توصیه میکنند که مدل هایی را ایجاد کنند که حداقل در عرض یک میلیمتر در همه نقاط قرار دارند اما با نسخه 4.0 ما تکنولوژی جدید را به میزان قابل توجهی بهبود میدهیم. این شرکت میگوید:  اخرین نسخه از       simplify3d          شامل تکنیک های جدیدی است که به صورت پویا مقدار پلاستیکی را که نازل از نازل اکسترود شده است را تنظیم میکند تا اکستروژن های کوچکتر یا بزرگتر را بسته به شکلهایی که میخواهید چاپ کنید  ایجاد کند. این باعث میشود که چاپگر  3d   شما تولید اشکال کوچکتر و دقیق تر از انچه قبلا امکان پذیر است همان تکنولوژی نیز به داخل اعمال شده و این بدان معناست که دیوارها به درستی مهر و موم شده اند تا قدرت اجزای مهم را افزایش دهند.
تیغه های فن در تصویر زیراین توانایی را به صورت پویا جریان را تنظیم میکنند و به لبه ی پیشانی واضحتری  میرسند که دقیقا مطابق با هدف طراح است . این تکنیک جدید برای چاپ                (fff/fdm) 3d  کاربرد فراوانی دارد و مرزهای بین تکنولوژی چاپ سه بعدی مانند   sla   یا    sls  را تضعیف میکند.
 پایه های مدل بهبود یافته :
برای مدل های پیچیده تر موفقیت چاپ سه بعدی اغلب تحت تاثیر عناصر پایه ای قرار میگیرد که باعث تقویت چاپ در حین ساخت و ساز میشوند مانند پشتیبانی پلان یا لبه. نسخه 4.0  مجموعه ای از عناصر پایه با شروع پیشرفت به ساختار پشتیبانی  simplify3d               چندین ویژگی جدید  توانایی ساختارهای پشتیبانی را برای بستن روی پلت فرم ساختن بهبود میبخشد. به طوری که حتی از بلندترن مدل ها میتوان به طور کامل از طریق دنباله های ساخت طولانی پشتیبانی کرد. سایر ویژگی های جدید به مشتریان اجازه میدهد که تراکم یا مواد مورد استفاده برای لایه های بالای پشتی در نزدیکی سطح انرا تغییر دهد.
این باعث میشود برخی از امکانات منحصر به فرد مانند تغییر در مواد پشتیبانی مواد قابل حل در نزدیکی سطح به راحتی حذف شود.
بسیاری از پرینترهای  3d    به یک لایه برای محافظت از اولین لایه نیاز دارند. و نسخه 4.0 شامل یک طراحی کاملا قایق رانی است که همان تخفیفی را که مشتریان با ساختارهای پشتیبانی    smplify3d      را دوست دارند دارد.
یک الگوریتم  ساخت جدید قایق  مقدار رشته ای را که مورد استفاده قرار میگیرد را کاهش میدهد و سپس ازبین میرود و اغلب باعث صرفه جویی 50% رشته و تا 40% در زمان چاپ میشود که برای استفاده از قایق با استفاده از روش های قبلی اختصاص داده میشود.
 سایر موارد در نسخه 4.0 :
نسخه 4.0 همچنین شامل بسیاری از درخواست ها و ویژگی هایی است که از جامعه الهام گرفته شده اند. مانند : به روز رسانی پیش نمایش متحرک          simplify3d     که نشان میدهد  شبیه سازی اکسترودر به عنوان  ان است که هر خط فردی از پلاستیک  یک الگوریتم پلاتر کاملا جدید ابزار بهبود ساده مشی جدید گزینه های اکستروژن دوگانه و غیر
این شرکت همچنین به هدف سازگاری جهانی معتقد است و اطمینان حاصل میکند که نرم افزار ان با اخرین سخت افزار چاپ   3d  سازگار است.
 Simplify3dبا شرکت های چاپ سه بعدی مشارکت داشته و ترجمه های چندزبانه ای برای این نرم افزار را ارایه میدهد و اجازه میدهد که نرم افزار برای حمایت از یک مخاطب چاپ   3d در سراسر جهان باشد.
آپدیت رایگان نسخه 4.0        simplify3d    برای تمام مشتریان موجود است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ