سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به کار بستن دانش را وا نمی گذارد، جز کسی که در پاداش آن تردید دارد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 اردیبهشت 17 , ساعت 12:49 عصر

xprinter3dلنز-های-چاپ-سه-بعدی-2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
لنز های چاپ سه بعدی
شرکت Luxexcel برای سرعت بخشیدن به پرینت سه بعدی لنز های چشمی سرمایه گذاری ده میلیون دلاری انجام داده است.
Luxexcel یک شرکت هلندی است که در زمینه ی پرینت سه بعدی لنز های چشمی فعالیت می کند. آنها اعلام کرده اند که گروهی جهت سرمایه گذاری استراتژیک براین طرح ، مبلغ ده میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. این گروه شامل سرمایه گذارانی از جمله  شرکت سرمایه گذاری KLA-TENCOR ، مجموعه سرمایه گذاران هلندی، شرکت آلمانی Venture Partners از مونیخ و PMV صندوق سرمایه گذاری می باشد.
با این بودجه Luxelcel به دنبال پیشبرد تکنولوژی چاپ سه بعدی برای بازار جهانی چشم است. این شرکت به تازگی گواهینامه ISO را برای لنز های چاپ سه بعدی به دست آورده است. ضمنا این شرکت اعلام کرده است که لنز های چاپ سه بعدی از نیمه ی دوم 2017 به دست مشتریان خواهد رسید.
هانس استرنگ، مدیر عامل شرکت Luxexcel گفت: همکاری استراتژیک با سرمایه گذاران مشهور اهمیت زیادی برای توسعه کسب و کار ما داشت. و قدرت در پرینت سه بعدی لنز های چشمی و تولیدات با کیفیت بالا، اعتماد به نفس ما را در این صنعت بالا برده است.
تکنولوژی چاپ سه بعدی لنز که توسط شرکت Luxexcel و از سال 2009 آغاز شد، متشکل از نرم افزار های تخصصی طراحی لنز، ابزار یکپارچه سازی گردش کار و البته سخت افزار لازم برای پرینت سه بعدی است.
فرایند این فن آوری که با عنوان Printoptical شناخته می شود با بهره گیری از سیستم جوهر افشان صنعتی چاپ سه بعدی، که لنز ها را با سپردن قطعات کوچک جوهر و کمک گرفتن از نور UV بصورت شفاف تولید می کند، تکمیل می شود. و نتیجه هیچ نیازی به پرداخت ندارد.
تمرکز بر روی لنز های چاپ سه بعدی ، کشش بازار را در رابطه با بحث واقعیت مجازی نیز گسترش داده است و مدیران این شرکت ورود به این بازار را هیجان انگیز توصیف کرده اند.
این پلت فرم به شرکت این اجازه را می دهد که طیف وسیعی از لنز های چاپ سه بعدی را از قبیل monofocals، دو کانونی، trifocals و … تولید کنند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ