سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حساب نفس خود کرد سود برد ، و آن که از آن غافل ماند زیان دید ، و هر که ترسید ایمن شد و هر که پند گرفت بینا گردید . و آن که بینا شد فهمید و آن که فهمید دانش ورزید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 2:47 عصر

xprinter3dپرینتر-سه-بعدی-دندانپزشکی2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
پرینتر سه بعدی دندانپزشکی
اخیرا استفاده از پرینتر سه بعدی در صنعت دندانپزشکی به قدری رشد و توسعه داشته است که نمی توان بدون در نظر گرفتن این تکتولوژی، آینده ای را برای این شاخه متصور بود. در این مقاله قصد داریم پرینتر سه بعدی دندانپزشکی رولاند مدل DG DWP-80S را که به تازگی تولید شده است، خدمتتان معرفی کنیم.
رولاند به تازگی پرینتر سه بعدی جدیدی را وارد بازار کرده است. این پرینتر سه بعدی علاوه بر ویژگی های عمومی پرینتر ها به صورت خاص بر مسئله ی پرینتر سه بعدی دندانپزشکی تمرکز کرده است. درست مثل پرینتر سه بعدی EnvisionTEC این پرینتر سه بعدی نیز با استفاده از یک لنز پروژکتور و نور UV-LED و ماده ی مصرفی رزین کار می کند. نرم افزار جدید و سریع این پریتنر سه بعدی به همراه طراحی جدید بشقاب، پایه و چهارچوب این دستگاه امکانات فوق العاده ای را در اختیار مشتری قرار می دهد.
نرم افزار Quick Denta
نرم افزار Quick Denta به کاربر امکان تولید را در سه مرحله می دهد. هنگامی که فایل STL وارد می شود، نرم افزار کلیه ی خطا ها را کشف و برطرف می نماید. و سپس تمامی تنظیمات پیچیده را برای شما انجام می دهد و کار را برای پرینت سه بعدی آماده می کند.
موقعیت یابی خودکار
راه اندازی یک کار برای پرینت سه بعدی چیزی بیشتر از کار یک کتابچه ی راهنما نیست. نرم افزار این پرینتر سه بعدی دندانپزشکی به طور اتوماتیک بهترین و کارآمد ترین موقعیت را برای چاپ سه بعدی قطعه در نظر می گیرد.
تولید خودکار پشتیبانی
این نرم افزار به طور خودکار ساختارهای پشتیبانی در طول پردازش تولید می کند.
تشخیص خطا و اصلاح طرح سه بعدی
علاوه بر این، کاربران می توانند اجازه دهند نرم افزار به طور خودکار شناسایی و تعمیر خطاهای جزئی در طول روند واردات STL را بدون نیاز به بازگشت به نرم افزار  CADانجام دهد.
سایر مشخصات فنی این پرینتر سه بعدی دندانپزشکی را می توانید در جدول آدرس زیر مشاهده کنید.
منبع: https://3dprinting.com/3dprinters/roland-dg-dwp-80s-dental-printer/


لیست کل یادداشت های این وبلاگ