سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی ... و چون عالَم ها آن را وحشت زده کند، تو همدم آنانی . [امام حسین علیه السلام ـ در دعای روز عرفه ـ]
 
یکشنبه 95 اسفند 1 , ساعت 11:3 صبح

http://xprinter3d.com
استاندارد های جهانی پرینتر سه بعدی
معرفی جدید ترین استاندارد های جهانی در تولید افزونه ای ( لایه لایه):
برای توسعه هر صنعتی وجود یک چهارچوب از دستورالعمل ها و استاندارد ها الزامی است.  در راستای تولیدات افزونه ای نیز استاندارد های صنعتی تحت عنوان استاندارد های جهانی پرینتر سه بعدی ، شکل گرفته است. دو استاندارد بین المللی به نام های ISO و ASTM به طور مشترک توسعه ساختار استاندارد های جهانی پرینتر سه بعدی را پیش می برند. پهار پوب جدید در ماه جولای و در توکیو به تصویب رسید و دستورالعمل ها تعیین شدند.
ساختار
اجرای استاندارد های جهانی پرینتر سه بعدی نقطه عطفی در این صنعت است. با رشد و افزایش کسب و کار های پرینتر های سه بعدی داشتن یک چهار چوب فنی در محل توسعه فناوری تولید افزونه ای امری واجب و ضروری است. ضمنا وجود این چهارچوب نیاز شرکت ها به صحیح و خطا و اتلاف زمان را از بین میبرد و همواره می توانید با مشورت با استاندارد ها و پیروی از این ساختار کار خود را به صورت بهینه پیش ببرید.
نوآوری
یکی از نتایج این اتفاق کاهش حرکت به سمت نو آوری هایی است که قبلا صورت گرفته اند. و استاندارد های ISO و ASTM ضمن اینکه آماده ارائه مشاوره درباره ی استاندارد های فنی هستند، سعی می کنند مردم را از آخرین تحولات این صنعت آگاه کنند.
انسجام
ضمنا، یک حس انسجام به ایده های صنعت پرینتر سه بعدی داده می شود. تکنولوژی قابل دسترس تر از قبل می گردد و شرکت ها برای اجرای بهترین شیوه تشویق می گردند. نتیجه ی این امر افزایش نوآوری است. اگر صنایع با مشکلی در زمینه پرینتر های سه بعدی روبرو شوند با یک چهارچوب فنی مشاوره کامل می شوند. و بدین ترتیب ارجاعات برای حل مشلات آسان تر می شود.
با توجه به استاندارد های جهانی پرینتر سه بعدی ، کارشناسان می توانند در سه سطح استاندارد ها این صنعت را توسعه دهند.
استانداردهای عمومی برای مفاهیم تولید افزودنی، الزامات مشترک و راهنما یی ها.
استانداردهای چاپ با طیف وسیعی از دسته مواد و فرآیندها. به عنوان مثال، پودر فلزات و یا مدل سازی رسوب ذوب شده.
استانداردهای تخصصی برای مواد خاص، فرآیندها، و … .
نتیجه ی این فرایند، توسعه با شتاب صنعت پرینتر سه بعدی است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی استاندارد های جهانی پرینتر سه بعدی می توانید به وب سایت های ISO و ASTM مراجعه کنید.
نویسنده: Ronan Mahony
منبع: https://3dprinting.com/news/additive-manufacturing-new-global-standards-introduced/

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ