سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ حرکتی نیست، مگر آنکه در آن نیازمند شناختی هستی . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 اسفند 26 , ساعت 1:5 عصر

xprinter3dپرینت-سه-بعدی-در-ون2.png (960×313)

http://xprinter3d.com
پرینت سه بعدی در ون
شکی نیست که بزرگترین شرکت های جعان در حال تحقیق بر روی تکنولوژی های نوین پرینتر های سه بعدی هستند. تمامی این شرکت ها با دو هدف صرفه جویی در پول و زمان سراغ این تکنولوژی رفته اند. یکی از این شرکت ها که با همکاری آزمایشگاه Mixee وارد این عرصه شده است، شرکت آمازون می باشد. آمازون می خواهد محصولات قابل چاپ را با پرینت سه بعدی در ون هایش در کوتاه ترین زمان به دست مشتریانش برساند.
آمازون اخیرا متودی جدید برای رساندن بار به مشتریان اش را امتحان می کند که به زودی فاز عملی آن را شاهد خواهیم بود. این متد همان پرینت سه بعدی در ون است.
با استفاده از موبایل ماشین های آمازون قادر خواهند بود تا با دریافت فایل Stl  در نزدیکترین واحد سیار به مشتری، دستورالعمل پرینت سه بعدی در ون را اجرا کنند و در سریع ترین زمان محصول مورد نظر را به دست مشتری برسانند.
کامیون های حمل بار آمازون به دستگاه های پرینتر سه بعدی مجهز خواهند شد تا درست دقایقی قبل از تحویل گرفتن کالا، شاهد تولید آن باشید.
این غول تجارت الکترونیک اخیرا چندین ایده را به ثبت رسانده که نشان می دهد نقشه اش برای تولید محصول در حین تحویل چگونه است. تصور کنید کامیونی بدون داشتن محصول مورد نظر به سوی مقصد حرکت کند و زمانی که به محل مورد نظر مشتری رسید، جنس را آماده (یا شاید تازه و داغ!) تحویل دهد.
ایده پرینت سه بعدی در ون بیان می کند که آمازون چگونه می تواند سرعت تحویل اجناس به مشتریان اش را چندین برابر افزایش دهد و با این حال نیازی به افزایش فضای انبار خود نداشته باشد. آمازون معتقد است تاخیر بین زمان سفارش تا تحویل کالا، سبب کاهش رضایت مشتری و در نتیجه کاهش سوددهی می شود.
آمازون در زمینه ثبت ایده های مرتبط ید طولایی دارد و بارها شده که از نقشه های جدید جف بزوس برای افزایش بازدهی کمپانی اش بشنویم. پیش از این ویدیویی از انبارهای آمازون مشاهده شده بود که نشان می داد چقدر کارها منظم و دقیق پیش می روند.
در سال 2013، مدت ها پیش از اینکه FAA قوانینی برای پرواز پهباد ها وضع کند، آمازون روی پروژه جاه طلبانه دیگری کار می کرد که از طریق آن، به جای استفاده از کامیون، برای رساندن بارهای کوچک تر از پهباد ها استفاده می شد.
منبع: https://3dprint.com/46934/amazon-3d-printing-patent/


لیست کل یادداشت های این وبلاگ